در حال بارگذاری ...
دوشنبه 1 تیر 1405
tvu.ac.ir

برگزاری آیین تجلیل از بازنشستگان دانشکده ملی مهارت شریف ابرکوه با تقدیر از یک عمر تلاش علمی و اجرایی

به گزارش روابط،عمومی دانشکده شریف مراسم باشکوه تجلیل از مرکز یاد شده با حضور مسئولان، اساتید و کارکنان برگزار شد و طی آن از سال ها تلاش صادقانه بازنشستگان در عرصه آموزش عالی تجلیل به عمل آمد.

این آیین که برای اولین بار در تاریخ این دانشکده  و با هدف ارج نهادن به مقام شامخ بازنشستگان تدارک دیده شده بود، فرصتی برای قدردانی از زحمات بی وقفه آنان در طول سالیان خدمت فراهم آورد.

عادل رئیس دانشکده  در سخنانی  با اشاره به نقش محوری بازنشستگان در پیشرفت و تعالی دانشگاه اظهار داشت: «کاری که شما در این مرکز انجام دادید، چیزی فراتر از یک شغل بود؛ این یک میراث ماندگار است. شما در روزهایی که دانشکده  جوان بود و منابع محدود، به این مجموعه ایمان داشتید و بهترین های خود را تقدیم آن کردید» .

وی بر ضرورت نهادینه شدن این گونه مراسم به عنوان یک سنت حسنه تأکید کرد و آن را نه یک اقدام نمادین، بلکه بیانی از ارزش‌های اخلاقی و انسانی دانشگاه دانست که نشان دهنده وفاداری، ایثار و تعهد به کارکنان است.

بازنشستگان نیز در سخنانی احساسی، ضمن قدردانی از برپایی این مراسم، خاطرات خود را از روزهای ابتدایی تأسیس و توسعه دانشکده روایت کردند و بر حس تعلق خاطر و پیوند عاطفی عمیق خود با مجموعه دانشگاه تأکید نمودند .
در پایان این آیین، از بازنشستگان با اهدای هدایایی  تجلیل به عمل آمد.